Skip to main content
Til toppen

Spørsmål og svar

Hva er grensen for fri frakt?
kr. 3000,- eks. mva.

Hva koster frakt?
Ved kjøp under kr. 3000,- eks. mva. beregnes fraktkostnad etter pakkens vekt/mål iflg. standard satser fra Bring.

Kommer det gebyrer på ordren min?
Ved bestilling via telefon eller e-post tilkommer eskspedisjonsgebyr på kr. 45,-, men ved bestilling i nettbutikken frafaller dette gebyret. For å få tilsendt faktura i papirformat tilkommer gebyr på kr. 40,-. For å unngå dette gebyret kan du velge å motta faktura på mail eller EHF.

Hvor er bestillingen min? 
Når bestillingen din er behandlet så sender vi deg et sporingsnummer som du kan bruke til å spore pakken din på www.bring.no 

Hvor land er leveringstiden?
Vi sender ut fortløpende og så raskt som mulig, normalt innen et par dager. I travle perioder vil det ta noe lengere tid. Ta kontakt dersom ordren din haster. 

Hva med varer som ikke blir levert på en ordre? 
Varer som ikke leveres pga. at de er utsolgt, må bestilles på nytt. Vi sender dessverre ikke returordrer automatisk når varen er på lager igjen. Eventuelt kan det sendes med din neste ordre. Frakt beregnes etter samme regler som ved ordinær bestilling. Altså fraktfri levering for ordrer over kr. 3000,- netto.

Du vil ikke blir fakturert for varer vi ikke kan levere. Derson varen ikke kan leveres, vil antallet stå tomt. Om du har betalt med kort, vil deler av det reserverte beløpet bli frigitt til kontoen din igjen. Vi trekker altså kun beløpet for varene som sendes. 

Har jeg rett til å returnere vare?
Se reklamasjons-/returregler. Ta alltid kontakt med oss først, enten via telefon eller e-post. Benytt skjerma for retur. Send alltid som Norgespakke (med sporing) direkte til vår lageradresse: Verpetveien 17, 1543 Vestby. 

Hvordan reklamerer jeg på et produkt?
Se reklamasjons-/returregler. Ta alltid kontakt med oss først, enten via telefon eller e-post. Benytt skjerma for reklamasjon. Send alltid som Norgespakke (med sporing) direkte til vår lageradresse: Verpetveien 17, 1543 Vestby. 

Reparerer dere apparater?
Ja, vi har egen serviceavdeling. Vi reparerer kun maskiner som er kjøpt fra oss. Ta alltid kontakt med oss før innsending av maskin/apparat og fyyll alltid ut skjema som legges ved maskinen. Send alltid som Norgespakke (med sporing) direkte til vår adresse: Verpetveien 17, 1543 Vestby. Les mer.

Hva koster et kurs? 
Produkt- og basiskurs i våre hudpleieserier er gratis. Kurs i apparater  (for eksempel Skinpen, Protonpen, Intraceuticals Face&Body System og lignende) betinger kjøp av apparatet/maskin. Opplæring/kurset er da gratis. Hygge- og nyttemøter for fotterapeuter er gratis. 

Hvordan blir jeg forhandler?
Ta kontakt med oss pr. tlf. eller e-post. Fyll gjerne ut kunderegistreringsskjema først. Se Kontakt oss side.

Hvordan få nytt passord?
Klikk på GLEMT PASSORD og du vil få tilsendt en epost med lenke til å endre passordet.

Hvor finner jeg månedens tilbud?
Månedens tilbud står på forsiden på nettsiden. De sendes også ut i nyhetsbrevene fra oss.

 

Min side