Jeg får ikke logget inn?
-Sjekk at du bruker mailen/e-posten din og ikke kundenummeret ditt, dette er nytt fra april 2011.
Mailen/e-posten er brukerid. din.
Har du skiftet mail siden sist?
-Bruk den gamle og endre selv i kortet ditt, eller ring oss å gi beskjed.
Alt er riktig, men kommer ikke inn?
Det går ikke an å trykke "ENTER" på innlogging i webshop, trykk på "LOGG INN" knappen.
Feil passord?
-Har du skrevet inn passordet nøyaktig?
Du må taste store og små bokstaver, og du må ikke ha mellomrom/ordskilletegn/space etter passord eller brukernavn.
-Trykk på linken"JEG HAR GLEMT MITT PASSORD".
Skriv inn mailen/e-post adressen din og trykk"SEND PASSORD".
Du får da tilsendt en mail/e-post med nytt passord.
-sjekk at caps lock er av.
-kopier passord og lim inn, så er du sikker på at det er riktig.
Andre problemer?
Ring Thorsen Biovital AS tlf: 64 97 40 70 eller e-post :
post@thorsen.as