Til toppen

Spørsmål og svar

Jeg får ikke logget inn

  • Sjekk at du bruker e-postadressen din og ikke kundenummeret ditt
  • E-postadressen din er ditt brukernavn

Feil passord?

  • Kontroller at du har skrevet passordet riktig, og sjekk at caps lock er av
  • Du må taste store og små bokstaver, og du må ikke ha mellomrom i eller etter passord og brukernavn
  • Trykk på linken "JEG HAR GLEMT MITT PASSORD"
  • Skriv inn epostadressen din og trykk "SEND PASSORD"
  • Du får da tilsendt en e-post med nytt passord
  • Kopier passord og lim inn, så er du sikker på at det er riktig

Har du skiftet mail eller adresse siden sist?

  • Endre gjerne dette selv under "Min side" eller ring oss og gi beskjed.
  • Alt er riktig, men kommer ikke inn? Ring oss og vi hjelper deg, 64 97 40 60
     

Må jeg alltid forhåndsbetale med kort når jeg skal handle hos dere?

  • Kun første gang og inntil vi eventuelt har fått kredittsjekket deg
  • Ved godkjent kredittsjekk setter vi deg opp slik at du kan velge faktura med 15 dagers betalingsfrist neste gang du handler.
     

Kortbetaling - Hva skjer når jeg betaler en ordre med kort?

  • Betaler du din ordre med Visa/Mastercard, vil beløpet reserveres på ditt kort og beløpet trekkes når vi sender varene.
  • Dersom lagerbeholdningen gjør at vi ikke får sendt deg alt du bestilte, trekkes et lavere beløp. Differansebeløpet frigjøres automatisk på ditt kort etter få dager.

Er det trygt å handle hos dere?

  • Vi bruker en sikker nettside som er godkjent.
  • Vi bruker trygg kortbetaling gjennom Dibs.
  • Vi ser ikke dine kortdetaljer ved betaling, og du behøver derfor ikke være redd for at vi lagrer eller misbruker dine kortdata.

Bedriftspakke eller servicepakke - Hva skal jeg velge?

  • Både aksjeselskap (AS) og enkeltpersonforetak kan velge mellom bedriftspakke (levering på døren) og servicepakke (henting av pakken på postkontor/post i butikk).
  • Har du et enkeltpersonforetak og ønsker bedriftspakke, er forutsetningen at du har registrert deg på www.bring.no.
  • Er du elev under utdannelse innen fot- eller hudterapi, er servicepakke eneste leveringsmetode.
     

Andre problemer?
Ring Thorsen Biovital AS tlf: 64 97 40 60
eller send oss en e-post: post@biovital.no