Til toppen

Spørsmål og svar

Jeg får ikke logget inn?
- Sjekk at du bruker e-postadressen din og ikke kundenummeret ditt
- E-postadressen din er ditt brukernavn

Må jeg alltid forhåndsbetale med kort når jeg skal handle hos dere?
- Kun første gang og inntil vi eventuelt har fått kredittsjekket deg.
- Ved godkjent kredittsjekk setter vi deg opp slik at du kan velge faktura med 20 dagers
  betalingsfrist neste gang du handler.

Er det trygt å handle hos dere?
- Vi bruker en sikker nettside som er godkjent.
- Vi bruker trygg kortbetaling gjennom Dibs.
- Vi ser ikke dine kortdetaljer ved betaling, og du behøver derfor ikke være redd for at vi lagrer 
  eller misbruker dine kortdata.

Har du skiftet mail siden sist?
- Endre gjerne din mailadresse selv under "Min side" eller ring oss og gi beskjed.
- Alt er riktig, men kommer ikke inn?
- Ring oss og vi hjelper deg

Feil passord?
- Kontroller at du har skrevet passordet riktig, og sjekk at caps lock er av
- Du må taste store og små bokstaver, og du må ikke ha mellomrom i eller etter passord og brukernavn
- Trykk på linken "JEG HAR GLEMT MITT PASSORD"
- Skriv inn epostadressen din og trykk "SEND PASSORD"
- Du får da tilsendt en e-post med nytt passord
- Kopier passord og lim inn, så er du sikker på at det er riktig

Andre problemer?
Ring Thorsen Biovital AS tlf: 64 97 40 60
eller send oss en e-post: post@biovital.no